wtorek 25 lipiec 2017

Oblogowej REKLAMIE

Wreszcie mogę mieć pozytywny stosunek do reklamy na stronach Efektu Setnej Małpy. I wynika to z faktu, że zdecydowałem się przywrócić reklamie jej należne miejsce - rzetelnej i potrzebnej czytelnikom informacji o dostępności tego, czego szukamy. Stąd spójność pomiędzy treściami propagowanymi na platformie oraz treściami reklamowymi. Reklama będzie pełnoprawną treścią strony i będzie dotyczyć wyłącznie produktów i usług, które - mam nadzieję - będą spełniać oczekiwania świadomego odbiorcy Efektu Setnej Małpy, czyli CIEBIE. Reklamy przyjmują tu więc rolę bardziej informacyjną, ale zarazem logicznie użyteczną dla korzystających z Efektu Setnej Małpy.

Daję więc sobie prawo (przynajmniej na razie) do własnego wyboru i uznaniowej selekcji reklamodawców. Chciałbym by docelowo tę funkcję selektora reklam przejęli na siebie czytelnicy. Tymczasem sam będę chciał dotrzeć do wybranych przez siebie reklamodawców. Ich katalog powstaje powoli tutaj: Katalog reklamodawców. Będę Ci wdzięczny, jeżeli mi w tym pomożesz i zaproponujesz firmy lub przedsięwzięcia, które mogłyby się w takiej właśnie formule odnaleźć.

Generalnie szukam więc przede wszystkim reklamodawców lokalnych (polskich), producentów i usługodawców i dystrybutorów towarów zdrowych, celowych, tworzonych etycznie (także fair trade), no animal testing, z dużym naciskiem na produkty wegańskie (jedzenie, ubrania, kosmetyki, zdrowie), recyklingowe, budowlane, surowce naturalne (np. konopie), ekologiczne itd. Reklama przestaje więc być treścią „wstydliwą” lecz odwrotnie – spełnia rolę pełnoprawnej treści informacyjnej strony. Pozwala to też zaoferować zarówno reklamodawcom jaki i odbiorcom reklamy różne ciekawe nowatorskie formy reklamowe – ukazujące ludzkie twarze i ich przekonania stojące za danym towarem/usługą czy też za procesem produkcji/przygotowania.

Innym (zaczerpniętym z ekonomii współpracy) działaniem związanym z reklamą jest otwarta obustronna partnerska komunikacja pomiędzy reklamodawcami i odbiorcami ich oferty. Marzą mi się współtworzenie partnerskiej relacji między nimi. Da to pełną możliwość wymiany informacji:

  • dla reklamodawcy: o postrzeganiu jego oferty, jej ocenie oraz o zapotrzebowaniu na nowe propozycje
  • dla odbiorcy oferty: o celowości korzystania z danego towaru/usługi nie koniecznie z powodu tylko i wyłącznie atrakcyjnej ceny czy też użyteczności produktu; będziemy bowiem promować dystrybucję towarów i usług gdzie kryterium zysku są nie tylko finanse, ale i korzyści płynące dla społeczności, środowiska, czy też inne formy kontrybucji na rzecz normalnego i uczciwego świata.

Jeżeli znasz polskich producentów lub usługodawców, z których sam/a korzystasz i wiesz, że są oni świadomymi wytwórcami tego co oferują w takim znaczeniu, w jakim piszę o tym powyżej, napisz o nich do mnie proszę: admin/małpka/efektsetnejmalpy.pl

Zaproponuję im obecność na naszej stronie. Z góry Ci dziękuję:)